Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد همدان خبر داد؛
آغاز ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در۹۴ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، علی غلامی‌مهرداد از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خبر داد و اظهار کرد: جذب علاقمندان در ۹۴ رشته تحصیلی و در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته ۱۴ رشته ، کاردانی ناپیوسته۲۳ رشته ، کارشناسی ناپیوسته و پیوسته ۵۷ رشته  به صورت بدون کنکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ انجام می‌شود و داوطلبان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

 غلامی مهرداد بیان کرد: برای ثبت‌نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می‌تواند از هر یک از مجموعه‌های آموزشی بر اساس علاقه انتخاب رشته کرده و پس از تهیه کارت اعتباری و ثبت‌نام در سایت مرکز آزمون ثبت‌نام کنند.

وی یادآور شد: با شرایط جدیدی که در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده و با از بین رفتن سد کنکور، داوطلبان و خانواده‌ها با آرامش بیشتر و صرفاً بر اساس علاقه و نه بخت و اقبال، رویای تحصیلی خود را آزادانه انتخاب می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد توانسته جایگاه مطلوبی از لحاظ آموزشی، پژوهشی، رفاهی و دانشجویی در سطح استان و منطقه غرب کشور برای خود ایجاد کند

وی بیان کرد هم اکنون ۲۰۲  رشته مختلف تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان در حال فعالیت است که  این رشته‌های تحصیلی شامل ۲۲ رشته دکتری، ۷۰رشته کارشناسی ارشد، ۶۹رشته کارشناسی و ۴۱ رشته کاردانی است .در حال حاضر بیش از ۱۰هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف  دانشگاه آزاد اسلامی همدان مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت این واحد دانشگاهی به نشانی www.iauh.ac.ir و یا به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانیwww.azmoon.org مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن