مبارزه تا نابودی رژیم صهیونی ادامه دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دفاع مشروع از تجاوز رژیم صهیونیستی را حق مسلم ایران دانست و گفت: مبارزه تا نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد آریایی‌نژاد اظهار کرد: پاسخ‌ها به تجاوز رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی کوبنده بود.

وی افزود: ایران حق دارد از تمامیت ارضی خود در مقابل تهدیدهای دشمنان دفاع کند و هیچگاه از حق مشروع خود در مقابل تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس کوتاه نمی‌آید.

نماینده مردم ملایر با تاکید بر اینکه ملت ایران روزهای سخت بسیار دیده و از این امتحان موفق بیرون آمده است، ادامه داد: فلسفه وجودی رژیم صهیونیستی ظلم و ستم و فلسفه وجودی ایران اسلامی دفاع از مظلوم است و این متفاوت با دنیای استکبار است.

آریایی‌نژاد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با حمله به ایران، در حق ملت و نظام جمهوری ایران گستاخی کرده و باید چندین برابر ضربه بخورد.

وی گفت: در این شرایط حفظ وحدت و انسجام در اولویت است و در پاسخ به تجاوزهای رژیم اشغالگر، باید منافع ایران تامین شود و مراقب افراد نفوذی و منافقان باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: مردم ایران نباید به رژیم صهیونیستی و فضاسازی رسانه‌ای آنها اعتماد کنند و نسبت به هیاهوی رسانه‌ای که در اختیار دارند، آگاه باشند.

آریایی‌نژاد با تاکید بر اینکه مردم خواهان مقابله به مثل با تجاوزهای رژیم صهیونیستی هستند، افزود: چنانچه ضعف و مشکلی در کشور وجود دارد، باید با انسجام و همدلی برای رفع آن تلاش کنیم، نه اینکه با هیاهوی رسانه‌ای دشمنان همسو شویم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در این شرایط پا به پای مردم است و نقش آن از امروز بیشتر و بارزتر فریاد زده می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیروزی با ملت ایران است، یادآور شد: ما به عنوان وکلای مردم جدای از مردم نیستیم و در قوه مقننه، حقوق مردم را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی مطالبه می‌کنیم.