Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ضرورت توجه به جهاد تبیین/ در این میدان باید از خودگذشتگی کنیم

ضرورت توجه به جهاد تبیین/ در این میدان باید از خودگذشتگی کنیم

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد تبیین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های عنصر انقلابی است و در این میدان از خودگذشتگی نیاز است و باید منتظر شهادت بود.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احد آزادی خواه در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی طی نطق میان دستور، اظهار داشت: گفتمان «انقلابی گری» رمز تحول و پیشرفت است. ما هرجا انقلابی عمل کردیم، پیش رفتیم و هرجا از انقلابی‌گری غفلت کردیم، عقب ماندیم.

وی بیان کرد: مدیر انقلابی باید بتواند حقایق جامعه، اولویت‌ها و مصالح جامعه و چالش‌های پیش رو را تحلیل کند و این را بداند که باید در نظام ولایی چگونه عمل کند که نیت یا نیات مدبرانه، خیرخواهانه و اثربخش ولایت‌فقیه را در حق مردم برای آرامش جامعه اجرایی کند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به جهاد تبیین، تصریح کرد: جهاد تبیین یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های عنصر انقلابی است. یادمان باشد که تبیین نیاز به جهاد دارد، برای جهاد گاهی باید عملیات و دفاع کرد. در این میدان از خودگذشتگی نیاز است و باید منتظر شهادت بود.

آزادی‌خواه خطاب به نمایندگان، گفت: اول به خود تذکر می‌دهم و بعد به دیگران. نکند به جای بیان اقدامات بزرگ نظام، به خاطر دسته‌بندی‌های ناقص سیاسی، آب در آسیاب دشمن بریزیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات مهم مجلس، ادامه داد: در این مجلس طرح اقدام راهبردی علیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا تصویب شد، قانون مالیات بر خانه‌های مالی مصوب شد، طرح امنیت غذایی به شورای نگهبان ارجاع شده، شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی ابلاغ شد و قانون مالیات بر عایدی سرمایه نهایی شد. قانون جهش تولید مسکن قطعی شد، طرح جهش تولید دانش بنیان مورد رسیدگی قرار گرفت، طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار مصوب شد، طرح اعتلای خانواده و جمعیت تصویب شد، طرح مدیریت یکپارچه داده‌ها مصوب شد و سه شنبه‌های نظارتی به صورت منظم و در صحن علنی تشکیل می‌شود.

آزادی خواه ادامه داد: باید تصمیم بگیریم وضعیت اسف بار خودرو را مدیریت کنیم، وضعیت مسکن را برای جوانان رونق ببخشیم، اشتغال را توسعه دهیم، با شبکه نفوذ در نظام به صورت جدی مقابله کنیم و از بیت المال و حقوق مردم دفاع کنیم و گرانی‌های لحظه‌ای را به صورت جدی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به جلسات قوای سه‌گانه، گفت: اقدامات مهم برای کشور را صرفاً با روحیه وحدت، اخوت، برادری و جلسات صمیمی روسای قوا می‌توان انجام داد. با برنامه واحد، تقسیم کار درست، نظارت عینی، اولویت‌گذاری مسائل مهم کشور می‌توان موفق بود و دشمنان را ناامید کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن