Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس قدردانی از حضور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس

قدردانی از حضور مردم همدان در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدرو پیامی از حضور باشکوه مردم استان همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و سید سعید شاهرخی با صدرو پیامی از حضور باشکوه مردم استان همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حضور پرشور و شعور مردم مومن؛ بصیر و انقلابی همدان در راهپیمایی روز جهانی قدس و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین همزمان با همه مردم ایران اسلامی پیامی آشکار به دولت های استکباری حامی رژیم صهیونیستی به ویژه ایالات متحده آمریکا داشت که ملت ایران هرگز از پیگیری آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر خود در حمایت از ملت های مظلوم و ستمدیده کوتاه نخواهد امد.

امروز به فضل الهی جبهه مقاومت قوی تر از گذشته در برابر زیاده خواهی های رژیم غاصب صهیونیستی و کسانیکه به دنبال دست اندازی حضور نامشروع و ناامن کردن منطقه هستند خواهد ایستاد و اجازه عملی شدن نسخه خیانت بار معامله قرن را نخواهند داد.

با قدردانی از اقشار مختلف مردم استان همدان به دلیل این حضور آگاهانه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان توفیق همگان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن