Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تصویب وام ۲۵ میلیون تومانی برای ازدواج

تصویب وام ۲۵ میلیون تومانی برای ازدواج

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تصویب افزایش مبلغ وام ازدواج به ۲۵ میلیون تومان در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، احد آزادی‌خواه اظهار داشت: در این جلسه در خصوص بودجه سال 1398 نزدیک به 240 پیشنهاد به کمیسیون فرهنگی ارسال شده بود که البته این تعداد پیشنهاد به جز پیشنهادات اعضای کمیسیون فرهنگی بود که به صورت دستگاهی و جداگانه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این ایام، کمیسیون برنامه و بودجه بسیار فعال بوده و با کمیسیون فرهنگی نزدیک به چندین جلسه برگزار کرده و دستگاههای مختلف فرهنگی کشور از جمله سازمان اوقاف و تبلیغات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان، صداوسیما، کتابخانه ها مورد بررسی قرار گرفت و با دعوت از مسئولان نهاد های مذکور، نقطه نظرات آنها را شنیده و بعد از تحلیل، آنها را جمع بندی کرده و در مجموع پیشنهادات جمع بندی شده را جهت ارسال به کمیسیون تلفیق بودجه آماده کردیم. .

وی ادامه داد: در این جلسه در خصوص وام ازدواج تصمیم گیری هایی صورت گرفت  که قرار براین شد که مبلغ وام ازدواج به 25 میلیون تومان افزایش پیدا کند که این تصمیم بسیار مهم و ارزشمند است و همچنین در خصوص صداوسیما تصمیمات مهمی گرفته شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین توضیح داد : در این جلسه در خصوص نهاد کتابخانه های عمومی، روحانیت وصدور سند برای املاک موقوفه پیشنهاداتی مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن