Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت به پایان رسید/ رقابت 225 هزار ایرانی برای استخدام

ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت به پایان رسید/ رقابت 225 هزار ایرانی برای استخدام

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: همزمان با پایان یافتن مهلت ثبت نام در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، 225 هزار متقاضی ثبت نام خود را کامل و کدرهگیری دریافت کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، سید عزیز آشنا با بیان اینکه مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی دولت، صبح امروز ساعت 8 صبح به پایان رسید، عنوان کرد: در مهلت تعیین شده برای ثبت نام 225 هزار نفر موفق به تکمیل ثبت نام شده و کد رهگیری دریافت کرده اند.

ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 17 اسفند 1397 برگزار می شود. تعداد افراد پذیرفته و استخدام شده از طریق دو آزمون کتبی و مصاحبه در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی ٤ هزار و ٤٦٤ نفر است.

آشنا در باره مشکل آن دسته از متقاضیانی که هزینه آزمون را پرداخت و «رمز» دریافت کرده اند اما ثبت نام آن ها تکمیل نشده و موفق به دریافت کد رهگیری نشده اند، عنوان کرد: در حال بررسی و یافتن راهکاری برای استرداد هزینه آزمون به این افراد هستیم و در این راه به نظر می رسد می توان از طریق شماره تلفن های همراه وارد شده به سیستم، فرد را شناسایی و مبلغ را بازگرداند.

آشنا ادامه داد: عده ای از طریق کافی نت ثبت نام کرده و هزینه از طریق کارت صاحب کافی نت پرداخت شده، بنابراین اگر مبنای استرداد پول، شماره کارت بانکی پرداخت شده قرار گیرد، پول به حساب صاحب کافی نت بازگردانده می شود از این رو به دنبال راهکار مناسب برای حل مشکل این گروه از افراد هستیم.

کارت شرکت در آزمون 13 اسفند ماه از طریق سایت اعلام شده در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد که در آن حوزه آزمون نیز مشخص شده است. سوالات عمومی دفترچه 100 سوال و سوالات اختصاصی 50 سوال است که با توجه به آن ها آزمون برگزار می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن