Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شستشوی پیاده‌راه بوعلی با مواد نانو

شستشوی پیاده‌راه بوعلی با مواد نانو

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک همدان از شست و شوی تاسیسات و مبلمان شهری پیاده‌راه بوعلی با مواد نانو خبر داد و گفت: این کار نخستین بار است که انجام می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه یک همدان، پیمان صادقی با اشاره به اینکه عملیات جمع‌آوری زباله، پاکسازی و رفت و روب در این منطقه با استفاده از ۲۲۰ نفر نیرو و ۲۰ دستگاه خودروی زباله به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود اظهار کرد: در راستای افزایش پاکیزگی و جرم‌گیری عملیات شست و شوی تاسیسات، مبلمان شهری، المان‌ها و پیاده‌راه بوعلی در زمان‌ خلوت انجام می‌شود.
وی گفت: برای اولین بار شست و شو با استفاده از مواد نانو صورت پذیرفت که استفاده از این مواد علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی و توانایی آنها در از بین بردن لکه‌ها، زمان شست‌وشو را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهند و در کاهش هزینه‌ها سهم موثری دارند.
معاون خدمات شهری منطقه یک همدان گفت: پیاده راه بوعلی، میدان امام (ره)، بازار طلافروشان و معابر فرعی آنها از محل‌هایی هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته به طور منظم شست و شو می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل تردد شهروندان امکان شست و شو در طول روز وجود ندارد افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته عملیات شست و شو در طول شب و صبح زود صورت می‌پذیرد.
صادقی با بیان اینکه شهر، مبلمان شهری و هرگونه تاسیساتی که در آن وجود دارند متعلق به شهروندان است اظهار کرد: انتظار می‌رود تا همشهریان عزیز همدانی با استفاده مناسب و تمیز نگه داشتن آنها مدیریت شهری را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان یاری دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن