Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا دیریت شهری همدان تمام نقاط شهر را توسعه دهد

دیریت شهری همدان تمام نقاط شهر را توسعه دهد

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه تمامی نقاط شهر همدان نیاز به توسعه متوازن دارد، گفت: باید تمامی نقاط شهر در رشد و توسعه مورد توجه مدیریت شهری همدان قرار گیرد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید بادامی نجات صبح پنج شنبه در صحن شورای شهر همدان تاکید کرد: باید توسعه متوازن شهر همدان در تمامی نقاط شهر صورت پذیرد.
نایب رئیس شورای شهر همدان بابیان اینکه تمامی نقاط شهر همدان نیاز به توسعه متوازن دارد، گفت: باید تمامی نقاط شهر در رشد و توسعه مورد توجه مدیریت شهری همدان قرار گیرد.
حمید بادامی نجات همچنین با اشاره به تاسیس شرکت مشترک شهرداری همدان با یکی از بانک ها گفت: تاسیس این شرکت در صحن شورا مطرح شده و در کمیسیون حقوقی نیز به صورت کارشناسانه مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه این شرکت مشترک جهت هوشمندسازی شهر همدان شکل می‌گیرد، یادآور شد: تاسیس این شرکت در راستای گسترش ترویج شیوه های توسعه پایدار با هدف رفع چالش های رو به رشد شهر نشینی از جمله ضرورت های مدیریت شهری است.
وی اضافه کرد: امروزه در موضوع توسعه شهری دانش بنیان مطرح است و در میزان معیار پیشرفت و توسعه شهرها تعداد دانش بنیان ها است که فعالیت شهرها را نشان می دهد.
بادامی نجات مولفه اصلی شهر هوشمند را داشتن شهروندان هوشمند برشمرد و افزود: شورای شهرهمدان به دنبال هوشمند سازی و ایجاد شهر الکترونیک است.
نایب رئیس شورای شهر همدان ادامه داد: در راستای ایجاد این شرکت باید تفاهم نامه‌ای بین بانک عامل و شهرداری منعقد شود.
بادامی نجات آینده نگری را لازمه پیشرفت و توسعه شهرها دانست و گفت: در این راستا ایجاد زیرساخت ‌ها امری ضروری است چرا که این زیر ساخت ها همچون سکویی برای توسعه شهر محسوب می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن