Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ثبت 117 هزار مزاحمت در 125 همدان

ثبت 117 هزار مزاحمت در 125 همدان

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: سال قبل ۷۵ درصد تماس‌های آتش‌نشانی همدان مزاحمتی تلفنی بوده و توان انرژی کاری همکاران را در ارایه خدمات مطلوب گرفته است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد رضا بیاناتی اظهار کرد: بررسی که از تماس‌های  مردم همدان با آتش‌نشانی داشتیم مشخص شد که تماس‌هایی تلفنی مزاحمتی غالبا توسط کودکان وبرخی مواقع هم توسط افراد بزرگسال اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه  سال قبل ۷۵ درصد تماس‌ها با آتش نشانی همدان مزاحمت تلفنی بوده است، افزود: سال قبل مردم همدان حدود ۱۶۰ هزار تماس با آتش‌نشانی همدان گرفتند که از این تعداد تماس ۱۱۷ هزار تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

وی با یادآوری اینکه آتش‌نشانی برای کاهش مزاحمت های تلفنی حتی مجبور به شکایت قضایی هم شده است، افزود: تلاش آتش‌نشانی حفظ جان و مال مردم است و تلفن‌هایی که منجر به ایجاد مزاحمت می‌شود بخش عمده ای از خدمات بهینه آتش‌نشانی را کندی ارایه خدمات مواجه می‌کند و در جائیکه ضرورت دارد خدماتی ارایه شود ارایه این خدمات غیرممکن می‌شود.

بیاناتی افزود: برای افزایش آگاهی و دانش عمومی مردم درباره خدمات آتش‌نشانی و نحوه برخورد صحیح آنان با آتش و وقایع حادثه‌ساز سال قبل ۹۰ هزار نفر را در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش دادیم و حتی برای  صنایع و واحدهای صنعتی هم کلاس آموزشی و توجیهی برگزار کردیم.

رئیس آتش‌نشانی همدان گفت: با وقوع سیلاب در همدان  آتش‌نشانی در مدت ۳ روز ۳هزار و ۱۳۳ مورد تماس داشتند  که می‌توان گفت در هر روز یک هزار و ۴۴ تماس برای رفع مشکلات مردم از سیلاب داشتیم اما این تلاش شبانه‌روزی در هیچ جایی عنوان نشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن