Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا ادامه خدمت‌رساني معاونت خدمات شهري شهرداري همدان در مناطق سيل زده لرستان

ادامه خدمت‌رساني معاونت خدمات شهري شهرداري همدان در مناطق سيل زده لرستان

معاون خدمات شهري با بيان اينکه شهر همدان معين شهرستان چگني استان لرستان است و رسيدگي به وضعيت مرکز شهرستان يعني سراب دوره به شهرداري همدان واگذار شده است، گفت: پاک‌سازي و ترميم خسارت‌ها توسط شهرداري همدان در اين شهرستان ادامه دارد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي معاونت خدمات شهري شهرداري همدان، وحيد علي ضمير اظهار داشت: 10 دستگاه ماشين‌آلات از سوي سازمان مديريت پسماند،50 نيروي خدمات شهري، سازمان مديريت پسماند و آتش نشاني به همراه تجهيزات و مصالح عمراني در قالب گروه‌هاي مختلف جهت بازسازي مناطق سيل زده لرستان اعزام شده و در حال امدادرساني هستند.

وي با توجه به بازديد‌هاي ميداني از اين منطقه که در روز‌هاي گذشته براي همراهي گروه اعزامي و کمک به عمليات امدادرساني انجام گرفت، افزود: نيروهاي اعزامي شهرداري همدان تلاش خود را براي پاک‌سازي و لاي‌روبي گل و لاي مناطق سيل زده، شستشوي جدول‌ها و بهسازي معابر و اماکن آسيب ديده به کار خواهند برد تا وضعيت سراب دوره به حالت عادي برگردد.

علي ضمير افزود: کارشناسان سازمان سيما، منظر و فضاي سبز شهري نيز در اين شهرستان وضعيت پارک‌ها را براي مرمت و احيا رسيدگي کردند و گل کاري داخل پارک‌ها و شهر را با هدف ايجاد محيطي شاد و زيبا براي شهروندان ساکن در شهر انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداري همدان نيز از هيچ اقدامي براي خدمت‌رساني به مردم اين مناطق کوتاهي نخواهد کرد و در صورت نياز مدت زمان فعاليت براي خدمت‌رساني بيشتر مي‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن