Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا جشنواره شهروند برگزیده همدان سال آینده برگزار می شود

جشنواره شهروند برگزیده همدان سال آینده برگزار می شود

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری جشنواره شهروند برگزیده همدان در سال 97 خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، نخستین نشست کمیته اجرایی جشنواره شهروندان برگزیده با حضور رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان و جمعی از مدیران و نمایندگانی از حوزه های مختلف شهرداری همدان در مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.

در این جلسه رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی افراد برجسته و برگزیده در حوزه های مختلف به منظور تقدیر از برگزیدگان و الگوسازی برای سایر شهروندان است.

حمید بادامی افزود: سعی بر این است که جشنواره  به بهترین شکل خود انجام شود و در سال های آتی نیز تکرار و تداوم داشته باشد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورا همچنین عنوان کرد: تاریخ پیشنهاد شده برای برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده روز نهم اردیبهشت ماه سال 97 مصادف با روز شوراها است.

در ادامه جلسه حاضرین به ارایه پیشنهادات و نظرات خود جهت هماهنگی هر چه بهتر در کمیته اجرایی و سایر کارگروه ها انجام وظایف تعریف شده برای این کمیته پرداختندو در این جلسه اهداف جشنواره، تعیین کار گروههای لازم برای اجرایی شدن وظایف مربوطه و زمان بندی مراحل مختلف جشنواره شهروندان برگزیده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن