Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا فرهنگسراي كوي محمديه به‌زودی افتتاح می شود

فرهنگسراي كوي محمديه به‌زودی افتتاح می شود

رئیس كميسيون فرهنگي اجتماعی شوراي اسلامي شهر همدان از راه اندای فرهنگسراي حکمت ( كوي محمديه )در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، رضا غلامي خجسته در بازديد از پروژه فرهنگسراي كوي محمديه ضمن تشکر از زحمات شهرداری در خصوص احداث فرهنگسراها اظهار كرد : در راستاي پيروي از تاكيدات مقام معظم رهبري يكي از مهمترين برنامه ها و اولويت هاي ما در دور چهارم شورا توسعه برنامه ها و زیرساختهای  فرهنگي و استفاده از ظرفيت هاي موجود در اين بخش است.

خجسته اضافه كرد : زمين اين فرهنگسرا با همت و تلاش ناصر فتحي شورايار محله محمديه به نمايندگي از اهالي محله اهدا شد كه متراژ آن 203 مترمربع با زیربنای 812 متر مربع در جوار مسجد واقع شده است.

وي شروع عمليات اجراي فرهنگسراي كوي محمديه را خرداد ماه سال 92 اعلام كرد و افزود : براي اين پروژه 10 ميليارد و 460 ميليون ريال بودجه اختصاص يافت.

وي با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه در مرحله پایانی است و  يادآور شد : اميدواريم اين فرهنگسرا تا پايان اردیبهشت ماه سال جاري به بهره برداري برسد.

خجسته با اشاره به اینکه فرهنگسرای کوی محمدیه در چهار طبقه ساخته می شود، اظهار کرد: طبقه همکف این فرهنگسرا برای فروش محصولات فرهنگی و پارکینگ، طبقه اول برای خانه عالم، طبقه دوم کتابخانه و طبقه سوم جهت برنامه های فرهنگی و واحد اشتغال و ... اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: بعد از افتتاحیه، فرهنگسرای کوی محمدیه با مدیریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان جهت استفاده مردم ولایتمدار این منطقه زیر نظر هیئت امنای مسجد کوی محمدیه فعالیت خواهند کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن