Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا بساط روزانه ممنوع؛ دست‌فروشان پیاده‌راه بوعلی شب‌ها بساط می‌کنند

بساط روزانه ممنوع؛ دست‌فروشان پیاده‌راه بوعلی شب‌ها بساط می‌کنند

دست فروشان پیاده راه بوعلی همدان از این پس از ساعت 21 شب بساط خواهند کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره اجرائیات ، کنترل و نظارت شهرداری همدان، در راستای اجرای تبصره یک بند دو ماده پنجاه و پنج قانون شهرداری‌ها مصوب 11/04/1334  سد معابر عمومی و اشغال پیاده روها و استفاده غیر مجاز آنها و میدانها و پارک ها و باغ های عمومی برای کسب و یا سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و ازاد نمودن معابر و اماکن مذکور فوق بوسیله مامورین خود رأسا اقدام کند.»

اداره اجرائیات ، کنترل و نظارت شهرداری همدان پس از پایان یافتن ساخت پیاده راه بوعلی و صرف هزینه بسیار بالای این طرح به جهت رونق گردشگری و  با توجه به درخواستهای مکرر مردم و کسبه  با همکاری نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری و ممانعت از بساط گستری در ساعات روزدر پیاده راه بوعلی کرد.

این طرح با توجه به اطلاع رسانی قبلی از طریق نصب بنر در سطح خیابانهای مرکزی شهر و ملاقات چهره به چهره مدیران شهری با نمایندگان دستفروشها در روزهای قبل  انجام شده است.

پس از چند روز تلاش گسترده نیروهای شهرداری همدان و علی رغم درگیری‌های ایجاد شده توسط دستفروشان و اعتصاب کسبه خیابان بوعلی و درخواست مکرر مردم ، ساماندهی دستفروشان پیاده راه بوعلی در اولویت کاری اداره کنترل و نظارت قرار گرفت و پس از جلسات پی در پی بین مدیران شهرداری با  فرمانداری، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و همه دستگاههای دولتی زیربط ، طرح ساماندهی دستفروشان امروز شنبه با موفقیت به انجام رسید .

روابط عمومی اداره اجرائیات، کنترل و نظارت شهرداری همدان ضمن دعوت به رعایت قوانین شهری توسط دستفروشان و احترام به حقوق همه مردم ، از همه آنها درخواست کرد روزها جهت بساط گستری با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری همدان به روز بازارها مراجعه و در خیابانهای سطح شهر تنها از ساعت 21 به بعد مجاز به فعالیت هستند.

اداره کنترل و نظارت شهرداری همدان ضمن عرض خسته نباشید به همه افرادی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، بر ادامه آن تا حصول نتیجه دلخواه تاکید و همکاری عموم مردم را جهت اجرای هر چه بهتر این طرح خواستار شد.

اداره اجرائیات ، کنترل و نظارت شهرداری همدان ضمن تشکر از دستفروشان قانونمند با افرادی که در پی قانون شکنی و بر هم زدن نظم شهری باشند بشدت  برخورد خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن