Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شهرداری همدان نیروی مازاد دارد/ایجاد ظرفیت کار در شهرداری با بازنشستگی برخی کارمندان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان:
شهرداری همدان نیروی مازاد دارد/ایجاد ظرفیت کار در شهرداری با بازنشستگی برخی کارمندان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه خدمت بازنشستگان در صورت احراز بازنشستگی خلاف قانون است گفت: بدنه شهرداری همدان نیازمند جوان سازی است.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین قراباغی صبح امروز در حاشیه کمیسیون برنامه و بودجه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت بازنشستگان شهرداری اظهار داشت: طبق مستندات موجود شورا در سال 93 بحث بازنشستگی کارکنان شهرداری همدان را مورد پیگیری ویژه قرار داد که این امر منجر به بازنشستگی تعدادی از افراد شد.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های شورای شهر سبب شد 220 نفر در سال 93 بازنشسته شوند، تصریح کرد: همچنین سال 94 تعداد 155 نفر حکم بازنشستگی دریافت کرده و امسال نیز 69 نفر حائز شرایط بازنشستگی اعلام شده‌اند که تعدادی از این افراد مشغول به‌کار هستند.

قراباغی با اشاره به اینکه ادامه فعالیت افراد بازنشسته در شهرداری همدان تخلف اداری برای خود شهردار محسوب می‌شود، افزود: نیروهای بازنشسته در حوزه‌های اداری، خدماتی و سایر قسمت‌ها مشغول به‌کار هستند که برخی از آنها نزدیک به 40 سال سابقه خدمت دارند.

وی با بیان اینکه نیاز به جوان سازی بدنه شهرداری مسئله‌ای است که کاملا در شهرداری همدان مشهود است، عنوان کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور اعلام کرده شهرداری همدان نیروی مازاد دارد، لازم است که هر چه سریع‌تر با بازنشسته شدن کارمندان حائز شرایط، ظرفیت جدیدی برای ورود نیروهای جدید ایجاد شود.

منبع: تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن