Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همدانی

مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان گفت: در مرحله سوم از رزمایش مومنانه در استان همدان ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد تومان در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی قراباغی با تشریح خدمات ارائه شده از سوی دبیرخانه رزمایش مؤمنانه در  استان همدان اظهار داشت:  مرحله سوم رزمایش مؤمنانه در چند بخش از اربعین حسینی آغاز شده و تا پایان ماه صفر نیز ادامه می‌یابد.
وی بیان کرد: در این مرحله از رزمایش مؤمنانه در استان همدان 10 هزار بسته معیشتی به ارزش 3 میلیارد تومان در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمند توزیع می‌شود.
مسئول بسیج سازندگی سپاه همدان افزود: در مرحله نخست رزمایش مؤمنانه در استان همدان یعنی از نیمه شعبان تا پیش از عید قربان 50 هزار بسته معیشتی هر یک به ارزش 300 تا 400 هزار تومان بین خانواده‌های شناسایی نیازمند توزیع شد.
وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش مؤمنانه یعنی از عید قربان تا محرم نیز 45 هزار بسته معیشتی  در بین نیازمندان توزیع شد، مطرح کرد: جمعا در دو مرحله رزمایش مؤمنانه 95 هزار بسته معیشتی به ارزش 28 میلیارد تومان در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شده است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن