Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع 30 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان خودروهای سنگین در همدان

توزیع 30 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان خودروهای سنگین در همدان

مسئول امور توزیع لاستیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از توزیع ۳۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول توحیدی در گفتگویی آغاز اجرای این طرح را از تیرماه سال 97 عنوان کرد و اظهار داشت: این تعداد لاستیک در قالب 15 هزار حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این توزیع در چند مرحله و به شکل تقریبی به ازاء هر نفر 2 تا 5 جفت لاستیک بوده، یادآور شد: توزیع لاستیک برای خودرو‌های سنگین در حوزه حمل و نقل بار و مسافر بوده است.

توحیدی گفت: این لاستیک ها بین رانندگانی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است.

مسئول امور توزیع لاستیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه استان همدان از نظر جذب لاستیک نسبت به ناوگان حمل و نقل، رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

توحیدی با بیان اینکه عرضه لاستیک به شکل حواله‌ای و با نرخ دولتی عرضه شده، ابراز داشت: این لاستیک‌ها شامل انواع، سایزها و برند‌های مختلف بوده که قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک با همکاری انجمن‌های صنفی رانندگان استان انجام شده است، بیان کرد: این توزیع با در نظر گرفتن کارکرد ناوگان( میزان پیمایش) و همچنین اضافه تناژ انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن