Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف و ضبط ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در همدان

کشف و ضبط ۲۰ میلیاردی کالای قاچاق در همدان

فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف و ضبط سه محموله کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در مسیرهای ارتباطی این استان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محورهای ارتباطی استان به ۲ دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی مشکوک و خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده موفق به کشف ۳۵ دستگاه کولر گازی و ۳۶ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی قاچاق و فاقد مجوز حمل و عرضه شدند.

فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین پلیس امنیت اقتصادی استان ۳۶۰ ثوب انواع پوشاک و یک هزار و ۵۵۰ قلم انواع ظروف آشپزخانه قاچاق را که در پوشش بار پلاستیک در یک کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

به گفته سردار امیری، این محموله قاچاق که از استان‌های جنوبی کشور به سمت مرکز بارگیری شده بود با تلاش و بازرسی مستمر و موثر پلیس امنیت اقتصادی در محورهای فرعی استان همدان کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه ارزش محموله های قاچاق کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در همین ارتباط چهار نفر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۸۸ میلیارد تومان کالای قاچاق طی سه ماهه نخست امسال در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سردار امیری افزود: طی این مدت ۴۹۲ پرونده قاچاق کالا در استان همدان تشکیل و ۵۰۴ قاچاقچی نیز دستگیر شده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن