Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث رانندگی بدون گواهینامه نوجوان همدانی جان یک عابر را گرفت

رانندگی بدون گواهینامه نوجوان همدانی جان یک عابر را گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: رانندگی نوجوان ۱۳ ساله فاقد گواهینامه زمینه بروز تصادف و مرگ دختر نوجوان در یکی از محلات شهر همدان را رقم زد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: دراین حادثه پسر ۱۳ ساله ای بدون اطلاع خانواده اقدام به برداشتن سوئیچ خودروی سواری و رانندگی در شهرک الوند شهر همدان می کند.

وی اضافه کرد: این راننده فاقد گواهینامه به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه در یکی از معابر شهرک الوند با عابر ۱۳ ساله برخورد کرده و از محل متواری می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان ادامه داد: عوامل پلیس پس از انجام یکسری تحقیقات و روش های فنی، این راننده نوجوان را شناسایی و به مقر پلیس برای ارائه توضیحات منتقل کردند و خودرو نیز راهی پارکنیگ شد.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: با وجود هشدار و تاکید فراوان برای اینکه خانواده ها خودرو را در اختیار افراد بدون گواهینامه قرار ندهند، اما همچنان شاهد سهل انگاری از جانب خانواده و بروز این قبیل حوادث دلخراش هستیم.

 وی اضافه کرد: والدین باید از دادن سوئیچ خودرو به فرزندان و افراد بدون گواهینامه پرهیز کرده همچنین سوئیچ را در محلی قرار ندهند که فرزندان به راحتی با برداشتن آن، بدون اطلاع خانواده اقدام به رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان یادآوری کرد: اوایل هفته جاری نیز پسر هشت ساله با سوار شدن به خودروی پژو پدر، به تنهایی از روستای دهپیاز به سمت شهر همدان حرکت کرده بود که در بلوار رجایی توسط پلیس خودرو متوقف و راهی پارکنیگ شد.

سرهنگ جمالی تاکید کرد: نظارت خانواده‌ها بر عملکرد و رفتار نوجوانان به ویژه پسران کم بوده و این بی توجهی برخی مواقع عواقب تلخ و غیر قابل جبرانی نظیر حوادث رانندگی و مرگ شهروندان را رقم می زند./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن