Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث برخورد پلیس با تظاهر به روزه‌خواری در همدان

برخورد پلیس با تظاهر به روزه‌خواری در همدان

جانشین انتظامی استان همدان گفت: عوامل انتظامی با افرادی که با تظاهر به روزه خواری اقدام به خوردن و آشامیدن در انظار عمومی می‌کنند، برخورد می کند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ رضا زارعی افزود: پلیس با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکسری ماموریت ها را اجرایی کرده که نمونه آن ساماندهی واحدهای صنفی برای چگونگی فعالیت در ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواران است.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین مکان هایی در حومه شهر برای مسافران و کسانی که عذر شرعی دارند پیش بینی شده تا در این محل ها اقدام به خوردن و آشامیدن کنند.
جانشین انتظامی استان همدان اظهار داشت: هر چند در احکام الهی افرادی که عذر شرعی دارند نظیر بیماران و مسافران از گرفتن روزه معاف هستند اما با این افراد در صورت تظاهر به روزه خواری و خوردن و آشامیدن در ملأ عام، برخورد قانونی صورت می گیرد.
سرهنگ زارعی تاکید کرد: پلیس در صورت مشاهده افرادی که در خودرو اقدام به روزه خواری می کنند ضمن توقیف وسیله نقلیه آنها ، راننده و سرنشینان را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی می کند.
وی ادامه داد: همه افراد شامل مسافران، بیماران، رانندگان و فعالان در صنوف مختلف مکلف به رعایت شان و حرمت ماه مبارک رمضان هستند در غیر اینصورت به واسطه جرم مشهود تظاهر به روزه خواری به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
سرهنگ زارعی از هم استانی ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیک ترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت بگیرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن