Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مهار آتش‌سوزی در بازار همدان با تلاش پنج ساعته آتش‌نشانان

مهار آتش‌سوزی در بازار همدان با تلاش پنج ساعته آتش‌نشانان

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: یک فقره آتش سوزی در بازار راسته حسین خانی همدان به وقوع پیوست که با تلاش ۱۰ اکیپ عملیاتی اطفا شد.

به گزارش "همدان نیوز"، شب گذشته خبر آتش سوزی در بازار راسته حسین خانی که محل تجمع بنک داران و کل فروشان همدان است در کانال‌های مجازی منتشر شد، انتشار عکس‌های مردمی از آتش سوزی محل و تلاش چندین اکیپ آتش نشان برای اطفاء حریق، حاکی از شدت آتش سوزی بود.

با توجه به اینکه بیشتر مغازه‌های این راسته بازار مربوط به عرضه لوازم بهداشتی، سلولزی و شوینده جات و مواد غذایی است بنابراین سرایت این آتش‌سوزی به واحد‌های صنفی مجاور می‌توانست بحران بزرگی را رقم بزند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان درباره آتش‌سوزی در راسته بازار حسین خانی همدان، گفت: ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه روز گذشته پیامی مبنی بر وقوع یک فقره آتش‌سوزی درراسته بازار همدان به مرکز پیام ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد.

سیدصادق پورسینا تصریح کرد: پس از دریافت این پیام بلافاصله نیرو‌های عملیاتی از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تأکید کرد: با توجه به وجود ترافیک و ترافیک در محل حادثه، نیرو‌های عملیاتی ما در مدت ۴ دقیقه به محل آتش‌سوزی رسیدند.

پورسینا با تاکید بر اینکه ۱۰ اکیپ عملیاتی در قالب ۳۶ آتش‌نشان از چند ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: با تلاش ۵ و نیم ساعته آتش‌نشان موفق به اطفاء حریق و پیشگیری از سرایت شعله‌های آتش به واحد‌های مجاور شدیم.

وی با بیان اینکه محل حادثه مربوط به انبار نگهداری مواد شوینده، غذایی، سلولزی و ... بود، تأکید کرد: این محل دچار خسارت‌های مالی شده که مبلغ آن از طریق مراجع ذی صلاح برآورد می‌شود.

پورسینا افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و با تلاش و رسیدن به موقع آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی از سرایت آتش به مغازه‌های مجاور پیشگیری شده است./ صدا و سیما

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن