Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مجرم واتساپی در همدان به دام پلیس افتاد

مجرم واتساپی در همدان به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس فتا استان همدان از شناسایی فردی که در شبکه اجتماعی واتس‌آپ اقدام به هتک حیثیت و سلب آرامش شاکی پرونده کرده بود، خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار داشت: خانمی ضمن مراجعه به پلیس فتا شهرستان ملایر، مدعی شد فردی ناشناس مطالبی کذب علیه وی در فضای مجازی انتشار داده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده اش و هتک حیثیت وی شده است.
وی افزود: با توجه به مستندات ارائه شده توسط شاکی مشخص گردید متهم با استفاده از بستر شبکه اجتماعی واتس آپ اقدام به ارسال مطالب کذب، توهین آمیز نموده و موجب هتک حیثیت شاکی پرونده شده است. 
این مقام مسئول ‌در ادامه از شناسایی متهم خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام اقدامات پلیسی توسط کارشناسان و با بررسی ادله ارائه شده توسط شاکی و طبق مستندات جمع‌آوری شده، متهم شناسایی و برابر دستور مقام قضایی در این پلیس حضور یافت.
سرهنگ سرخوش نهاد بيان کرد: متهم در ابتدا منکر بزه انتسابي بود اما پس از مشاهده ادله و شواهد انکارناپذیر لب به اعتراف گشود و به بزه ارتکابي اعتراف کرد و گفت : باانگیزه شخصی، و به علت حسادت و مشکلات قبلی که با شاکی پرونده داشته اقدام به انتشار مطالب کذب علیه وی در فضای مجازی کرده است.
این مقام انتظامی به شهروندان هشدار داد: هرگونه هتک حیثیت، مزاحمت و انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از نظر قانون جرم است و مرتکبان در فضای مجازی یا شبکه‌های اجتماعی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
رئیس پلیس فتا استان همدان خاطرنشان کرد‌: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند./پلیس فتا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن