Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ترافیک سنگین در محور همدان- کرمانشاه

ترافیک سنگین در محور همدان- کرمانشاه

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به حجم ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به استان‌های مرزی گفت: رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از رادیو اربعین، سردار سید تیمور حسینی بابیان اینکه تردد زائران در مسیرهای منتهی به مرزها روزانه در حال افزایش است، اظهار داشت: حجم ترافیکی در محورهای مواصلاتی منتهی به استان‌های مرزی سنگین است و زائران باید با احتیاط بیشتری حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آزادراه تهران – ساوه و آزادراه ساوه - همدان ازجمله مسیرهایی است که تحت تأثیر این حجم ترافیکی قرارگرفته است، افزود: ترافیک در مسیر همدان- کرمانشاه و محورهای مواصلاتی استان لرستان به سمت خرم‌آباد سنگین است.

لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ترافیکی

رئیس پلیس راهور ناجا بابیان اینکه مسیرهای مواصلاتی استان ایلام و محور ایلام به مهران از دیگر مسیرهایی است که حجم ترافیک در آن سنگین گزارش‌شده است، خاطرنشان کرد: رانندگان رعایت نکات و قوانین ترافیکی و راهنمایی و رانندگی را در دستور کار قرار دهند چراکه هر متغیری در این شرایط می‌تواند وضعیت ترافیکی را برای سایر خودروها دچار مشکلات جدی کند.

حسینی با اشاره به اینکه روز گذشته شش هزار نفر از مرز خسروی عبور کردند، تصریح کرد: مرز مهران مانند سال‌های گذشته پرترددترین مرز است و این امر حاکی از تردد پرحجم زائران از استان‌های کرمانشاه و ایلام است.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس راهور در تمام محورهای مواصلاتی استان‌های منتهی به مرزها مستقر شدند، گفت: خدمت‌رسانی به زائران اربعین و تردد بهتر و امن‌تر آن‌ها در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن