Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انهدام 41 باند مواد مخدر در استان همدان

انهدام 41 باند مواد مخدر در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه اگر اطلاع رسانی صورت بگیرد ۶۰ درصد جرائم قابل کنترل است، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نیروی انتظامی مقتدر تراز اسلامی را داشته باشیم.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح صبح شنبه 13 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان همدان، با بیان اینکه امنیت متعلق به همه است، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که بخشی از تلاش ها و کوشش های این مجموعه را به سمع و نظر مردم برسانیم و از ظرفیت مردمی برای ارتقای پایدار مغتنم شماریم.

وی با بیان اینکه شعار امسال «پلیس هوشمند، مقتدر و امین مردم انتخاب» شده است، عنوان کرد: با توجه به اتفاقات کشور حتما باید پلیس حرفه ای، هوشمند و به روز باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: پلیس علاوه بر اقدامات سلبی و ایجابی که دارد بیشتر بر سرمایه گذاری در خدمت مردم در حوزه پیشگیری اجتماعی تمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه اگر اطلاع رسانی صورت بگیرد ۶۰ درصد جرائم قابل کنترل است، ادامه داد: استفاده از نخبگان در حوزه پلیس قرار گرفته است به طوریکه در حوزه فضای مجازی بیش از ۸۰ درصد جرائم را شناسایی می کنیم.

کامرانی صالح با بیان اینکه استان همدان جزء سه استان برتر کشور است، ادامه داد: اگر امروز در جزیره امن قرار گرفته ایم به علت مجاهدت های رزمندگان در عرصه های مختلف کشور است و خدا را از این بابت شاکر هستیم.

وی بیان کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر خوشبختانه بیش از سه تن انواع موادمخدر کشف، بیش از ۵ هزار نفر دستگیر و ۴۱ باند شناسایی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۲۴ میلیارد کشف و ضبط شده است، افزود: در حوزه تصادفات درون شهری، ۵ درصد کاهش اما در حوزه برون شهری با وجود تلاش و کوشش ها افزایش تصادفات را داشته ایم.

وی سامانه ۱۹۷ را در خدمت مردم عنوان و تأکید کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در این سامانه مشکلات خود را مطرح کرده و بیش از ۱۵ هزار تماس صورت گرفته که ۳۰ درصد رضایتمندی مردم در این حوزه به ثبت رسیده است.

کامرانی صالح با بیان اینکه ۵۳۷ هزار تماس با ۱۱۰ گرفته شده است، ادامه داد: ۳۱ باند سرقت متلاشی و ۳۰۰ نفر دستگیر شدند که ۲۳ درصد افزایش کشفیات در این حوزه انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام خدمات نیروانتظامی امر به معروف است، تأکید کرد: در حوزه قرارگاه جهادی صیانتی، آموزش و حوزه های مختلف به عنوان خادمان عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر از خدمات پلیس محسوب می شود.

مدیر حوزه علمیه همدان نیز با بیان اینکه باعث افتخار جمهوری اسلامی است که ۴۰ سال با استقامت، جهاد، شهادت و پایمردی در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، گفت: یکی از مسائل مهم در ایستادگی کشور، حفظ امنیت است از این رو از همه افرادی که در ایجاد امنیت، سهیم هستند، تشکر می کنیم.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه کشور ما روز به روز با شکوه، عظمت و جلالت بیشتر توانسته در دنیا ادامه مسیر دهد، عنوان کرد: با وجود اینکه آمریکا در اوایل انقلاب توانست هواپیمای ما با ۳۰۰ نفر را بزند اما امروز به مرحله ای رسیدیم که پهپاد آمریکا را با تمام قدرت نابود می کنیم و این امر باعث تعجب همگان در جهان می شود.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم قیام اباعبدالله الحسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است، تأکید کرد: امر به معروف در نیروی انتظامی لبیک به امر به معروف امام حسین(ع) است.

در ادامه این مراسم از پدر شهید مصطفوی، خانواده شهید امیرحسین فریدونی عارف، جانباز دلاور صفدر جابر شفیع، آزاده سرافراز عباس قلی امیراصلانی، جعفر شجاعیان، محمد نور محمدی، ابراهیم سعیدی و نفرات برتر انضباطی؛ رضا خادم و پایور ساعی سعید محمدیارلو، محسن ادیبی و ترفیع بگیران، مهدی بهزادی یمین، سرباز وظیفه علیرضا شهبازی و محمدرضا قربانی تقدیر به عمل آمد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن