Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 3 دستگاه خودروي سرقتی در 24 ساعت گذشته در همدان

کشف 3 دستگاه خودروي سرقتی در 24 ساعت گذشته در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از کشف 3 دستگاه خودروي مسروقه و دستگيري 5 متهم در 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت یک بامداد روز گذشته ماموران کلانتري17 مریانج خبري مبني بر تردد يک دستگاه سواري پرايد مسروقه از سمت محور "کرمانشاه" به همدان دريافت کردند که با گشت زني هدفمند توانستند خودرو را در چهارراه "ميدان بار" رويت و در اقدامي ضربتي راننده را متوقف و بازداشت کنند.

وی افزود: همچنین در ساعت 20 روز گذشته ماموران کلانتري 19 فرهنگيان  نیز در جريان تردد يک دستگاه سواري پژو پارس مسروقه در بلوار "فرودگاه" قرار گرفتند و توانستند با بررسي ذقيق، خودرو را به همران راننده و يک نفر سرنشين (هر دو مرد) در سه راه فرهنگيان  همدان متوقف و بازداشت کنند.

سرهنگ باقری در ادامه گفت: ماموران کلانتري 18 "جورقان" نیز ساعت 8 صبح امروز در پارک "الغدير" به راننده يک دستگاه سواري پرايد مشکوک شده و پس از استعلام از سامانه پليس متوجه شدند اين خودرو چند روز قبل از تهران به سرقت رفته است ، بنابراين نسبت به توقيف خودرو و دستگيري راننده آن که يک مرد 34 ساله بود اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت:همه متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند و اقدامات قانوني جهت شناسايي مالکان و تحويل خودروها به آنها در جريان است.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهروندان خواست: تا در جهت پيشگيري از سرقت خودروهاي خود، از تجهيزات ضد سرقت ، قفل فرمان و پدال استفاده کنند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن