Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگيري عربده کشان قمه به دست در همدان

دستگيري عربده کشان قمه به دست در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان، از دستگيري 3 مرد شرور و قمه به دست در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی  پاسگاه انتظامي آبشينه خبر داد.

به گزارش  "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در ساعت 20  روز جمعه (18 مرداد) فردي در پی تماس فردی با مرکز فوريت هاي پليسی 110 مبنی بر عربده کشي و ايجاد مزاحمت 3 مرد قمه به دست در یکی از روستاهای تابعه شهر همدان، بلافاصله اکيپي از ماموران پاسگاه انتظامي آبشينه عازم محل حادثه شدند.

وی افزود: ماموران در هنگام ورود به روستا، 3 مرد جوان را مشاهده کردند که با قمه کشي با روستائیان درگير شده و يکي از اهالي نيز در اين درگيري با ضربه قمه مجروح و قبل از حضور ماموران به بيمارستان بعثت منتقل شده است.

سرهنگ باقری بیان کرد: با اقدام به موقع و مقتدرانه پليس و با استفاده از قوه قهريه هر 3 نفر بازداشت و سردي دستبند پليس توانست آتش عربده کشي هاي آنان را خاموش کند.

این مقام مسئول افزود: تحقيقات مقدماتي حاکي از آن است که اين 3نفر که به گفته اهالي روستا حالت طبيعي نداشتند حين عبور از داخل روستا با 2 نفر از اهالي درگير شده و پس از ضرب و شتم با قمه و مجروح کردن يکي از آن ها، هنگام فرار با خودري سواري پرايد، با 2راس گوسفند برخورد و آن ها را تلف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به این که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده روانه دادسرا شده و تحقيقات تکميلي در اين خصوص ادامه دارد ، ضمن هشدار به این دسته از افراد که بخواهند امنيت جاني مردم را به خطر بيندازند، گفت: حفاظت از جان و مال و ناموس مردم بر عهده نيروي انتظامي است و پلیس با مجرمان و متخلفان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن