Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مهمان عروسي همسايه دزد از آب درآمد

مهمان عروسي همسايه دزد از آب درآمد

يک سارق منزل که در مجلس عروسي اقدام به سرقت از منزل همسايه ميزبان کرده بود توسط ماموران کلانتري 13 همدان بازداشت شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشریح این خبر گفت: در ساعت 5 صبح روز جمعه (28 تيرماه) خبر سرقت از يک منزل در يک مجتمع مسکوني در یکی از مناطق شهر همدان به مرکز فوريت هاي پليس اعلام و بلافاصله اکيپي از ماموران کلانتري 13 عين القضات به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و بررسي هاي مقدماتي، مشخص شد سارق که يک مرد جوان بوده از طريق بالکن و پنجره آشپزخانه وارد منزل شده و پس از سرقت يک دستگاه گوشي تلفن همراه و کيف زنانه حاوي مدارک شناسايي، هنگامي که صاحبخانه متوجه حضور او شده پا به فرار گذاشته است.

سرهنگ باقری ادامه داد: با انجام تحقیقات و بررسی دوربين هاي مدار بسته محل سرقت، تصويری از سارق به دست آمد و مشخص شد اين سارق ، شب قبل در منزل يکي از همسايگان اين مجتمع در مجلس عروسي حضور داشته است،

این مقام مسئول تصریح کرد: با تحقيق از صاحب مجلس عروسي و ساير همسایگان در حالي که هنوز 2 ساعت از وقوع اين سرقت نگذشته بود يک سرقت ديگر، مشابه همين سرقت از يک منزل مسکوني در همان محله به ماموران اطلاع داده شد.

وی افزود: در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد سارق با همين شيوه قبل از ساعت 7 صبح وارد منزل شده و پس از سرقت 4 دستگاه گوشي تلفن همراه متواري شده و صاحبخانه هنگامي که متوجه سرقت شده با پليس تماس گرفته است.

سرهنگ باقری بیان کرد: با شگردهای خاص پلیسی، متهم 5 ساعت پس از سرقت اول، دستگیر و در بازجویی های فنی و تخصصی به 2 فقره سرقت منزل و 5 دستگاه تلفن همراه هوشمند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان با اشاره به این که اموال مسروقه تحويل مالباختگان شد،گفت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن