Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر در همدان

آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر در همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از جمع آوری 62 معتاد متجاهر در نتیجه اجراي طرح پاکسازي ميادين اصلي و تفرجگاه ها شهر همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ هادي قزوينه در تشريح اين خبر گفت: کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان اقدام به اجراي طرح پاکسازي و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در شهرستان همدان به ويژه ميادين اصلي و تفرجگاه ها کردند.

وی افزود: این طرح با هماهنگي دانشگاه علوم پزشکي و همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان همدان انجام شد که در اين راستا، 62 نفر از معتادان متجاهر جمع آوري و پس از غربالگري به مرکز ماده 15و 16 ارجاع داده شدند.

سرهنگ قزوینه اظهار داشت: پليس مبارزه با مواد مخدر در چارچوب اهداف و برنامه هاي ابلاغي سال 98 فرماندهي انتظامي استان با برنامه ريزي و طرح ريزي اطلاعاتي و عملياتي، علاوه بر برخورد با باند ها و شبکه هاي قاچاق مواد مخدر و روانگردان ها و تشديد مبارزه با خرده فروشان ، اقدام به جمع آوري معتادان متجاهر کرده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد استان در پايان بيان داشت: تلاش برای پيشگيري از اعتياد با استفاده از حداکثر ظرفيت هاي درون سازماني و برون سازماني از دیگر اقدامات در خصوص مبارزه با این بلای خانمانسوز است تا ان شاء الله توفيقات اثر گذاري حاصل شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن