Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کلاهبرداری 10 میلیاردی یک زن در همدان

کلاهبرداری 10 میلیاردی یک زن در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از كشف 14 فقره كلاهبرداري به ارزش 10 ميليارد ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي ارجاع تعدادي پرونده كلاهبرداري به اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي همدان مبني بر اين كه خانمي در بازار همدان و محل سكونتش با معرفي خود به عنوان مسئول خريد مؤسسه خيريه اقدام به کلاهبرداری کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این خانم با داشتن نفوذ و آشنایی در نظام سرمايه اي با چندين ماه فعاليت در بازار همدان اجناسي شامل وسايل برقي، پوشاك، مواد خوراكي و غيره  را با درصد بسيار پايين تر از بازار تهيه و به آنان مي فروخته و پس از جلب اعتماد و اطمينان بازاریان، مبلغ حدود يك 10ميليارد ریال سرمايه از آنان را برای تهيه اقلام اخذ و با همكاري همسرش از همدان متواري شده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با توجه به تعدد شاکیان و متواري شدن متهمه، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار  ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تحقيقات و شگردهای پلیسی مشخص شد متهمه به همراه همسرش در يكي از روستاهاي شمال کشور به صورت مخفيانه سكونت دارند که با اخذ نيابت قضائي، اكيپي از كارآگاهان استان همدان به محل مذکور اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پس از حضور ماموران در محل سکونت این کلاهبردار، وی به همراه همسرش دستگير و به پليس آگاهي همدان منتقل و در بازجویی های فنی و تخصصی، به 14 فقره كلاهبرداري به ارزش 10 ميليارد ریال اعتراف کرد و با تكميل پرونده با قرار صادره روانه زندان شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن