Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آغاز اجرای مجدد طرح LEZ از ابتدای آبان ماه

آغاز اجرای مجدد طرح LEZ از ابتدای آبان ماه

رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح کاهش (LEZ) از ابتدای آبان ماه سال 1395 خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار مهری در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری گفت: هنگامی که پلیس خودروهای متخلف را متوقف می‌کند یکی از مدارکی که مورد بازبینی قرار می‌گیرد برگه معاینه فنی است. در حال حاضر در سراسر کشور برگه معاینه فنی توسط مأمورین پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت دستی چک می‌شود.

وی افزود: مقرر شده که از ابتدای آبان ماه سال جاری در محدوده طرح زوج یا فرد برگه معاینه فنی خودروها توسط دوربین‌های پلاک خوان چک شود.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال مردم و در جهت هماهنگی‌های فنی بیشتر مقرر شد که اجرای این طرح از آبان ماه آغاز شود؛ به طوریکه دوربین‌ها از ساعت 6:30 دقیقه صبح تا ساعت 19 در روزهای عادی و در روز پنجشنبه از 6:30 صبح تا ساعت 13 برگه معاینه فنی خودروها را از طریق خواندن پلاک چک می‌کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا از شهروندان پایتخت درخواست کرد ظرف مدت باقیمانده برای اخذ برگه معاینه فنی اقدام کنند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند؛ چرا که ازدحام مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی در روزهای آخر افزایش می‌یابد.

سردار مهری تاکید کرد: شهروندان پس از اخذ برگه معاینه فنی از مراکز معتبر تعیین شده، حتما صحت برگه معاینه فنی خود را از طریق مراجعه به سامانه یکپارچه معاینه فنی به آدرس www.symfa.moi.ir چک کنند و از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

پیش از این بر اساس ابلاغ وزارت کشور مقرر شده بود اجرای طرح کاهش از ابتدای مهرماه سال جاری آغاز شود اما چند روز پس از اجرای طرح، پلیس به دلیل ازدحام شهروندان در مراکز معاینه فنی اجرای این طرح را مجدد به آبان ماه موکول کرد.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن