Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث وقوع 4 حادثه در کمتر از 6 ساعت در همدان

سرپرست معاونت امداد و نجات استان همدان خبر داد:
وقوع 4 حادثه در کمتر از 6 ساعت در همدان

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان از وقوع چهار حادثه  و انتقال 6نفر به بیمارستان درکمتر از6ساعت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمید عرفی گفت: اولین حادثه واژگونی لیفان 12:25 دقیقه ظهر دیروز در نزدیکی  تجرک (محور همدان –ساوه)نرسیده به روستای آجرلو بود که 2 حادثه دیده داشت یکی از آنها سرپایی درمان شد و فرد دیگری جهت ادامه درمان به بیمارستان اعزام گردید.

عرفی اضافه کرد حادثه دوم در ساعت 13:30 دقیقه در ارتفاعات الوند بود که شخصی دچار ترومای دست شده بود  که توسط نجاتگران کوهستان  آتل بندی و اقدامات لازم انجام شد..

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت واژگونی نیسان وانت در ساعت 17:01 دقیقه بعنوان حادثه سوم  بود که در نزدیکی گل تپه (محور زنجان به  کبودرآهنگ) به وقوع پیوست که چهار مصدوم بهمراه داشت.

حمید عرفی افزود چهارمین حادثه ساعت 17:44 دقیقه با واژگونی سواری سمند در گردنه آوج (محور رزن – گرمک)اتفاق افتاد که این حادثه نیز یک مصدوم به همراه داشت .

سرپرست معاونت امداد و نجات استان همدان با اشاره به گرمای شدید در اواسط روز و خواب آلودگی رانندگان ،از آنها خواست حدالامکان در بین روز بخصوص ساعت 12تا 16 ،یک ساعتی استراحت نمایند تا بدین طریق از گرما زدگی خود و جوش آوردن خودرو و نهایتا" از وقوع حوادث غیر قابل جبران جلو گیری نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن