Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اعزام کمپرهای سیار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به ۹ شهرستان‌ استان همدان

اعزام کمپرهای سیار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به ۹ شهرستان‌ استان همدان

رئیس کمیته افتتاحیه، اختتامیه و برنامه‌های جنبی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از اعزام کمپرهای سیار به شهرهای دورتر از مرکز استان خبر داد و گفت: در راستای تحقق عدالت فرهنگی و برخورداری کودکان و نوجوانان از امکانات یکسان، کمپرهای سیار به ۹ شهرستان‌ استان اعزام شده و برنامه اجرا می‌کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، محمدمهدی کلهری بیان کرد: برنامه‌های متنوعی برای بخش جنبی در نظر گرفته شده که کم اهمیت‌تر از بخش اصلی و مسابقه جشنواره نیست.

وی با بیان اینکه کامیون سیار نیز به همراه گروه نمایشی به تمام شهرستان‌ها سفر کرده و برای کودکان و نوجوانان برنامه اجرا می‌کند،  افزود: سهم هر شهرستان از جشنواره ۴ اجرای کودک است و هر شهرستان یک مراسم افتتاحیه دارد که فضای شادی، نشاط و امید را بین کودکان و نوجوانان تقویت خواهد کرد. 

کلهری در پایان اظهار کرد: عروسک‌های بلند قامت نیز اجراهایی در ۸ نقطه از مناطق کمتر برخوردار شهر با محتوای نمایش‌های شاد و کودکانه انجام می‌دهند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن