Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اجرای ۱۴ نمایش در اولین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

اجرای ۱۴ نمایش در اولین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

۱۴ نمایش در اولین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، همزمان با اولین روز از جشنواره بیست و ششم، ۱۴ نمایش در بخش‌های کودک، نوجوان و خیابانی اجرا خواهد شد.

نمایش «وقتی ما نیستیم» در بخش کودک به نویسندگی و کارگردانی داود زارع در سه سانس ۱۱ صبح، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ و به مدت ۴۸ دقیقه در تالار اصلی مجتمع بوعلی‌سینا به روی صحنه می‌رود، همچنین نمایش قطعه گمشده به کارگردانی گلنار اکبری در ساعت‌های ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ در پلاتوی استاد عبادی این مجموعه فرهنگی به روی صحنه خواهد رفت.

تالار اصلی مجتمع شهید آوینی در سانس‌های ۱۱ صبح، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ آماده اجرای نمایش «اتاق من» در بخش نوجوان به نویسندگی محمدرضا فلاحی و کارگردانی لیلا همایون از تهران به مدت ۴۶ دقیقه است.

نمایش «آی تک» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال در سانس‌های ۱۱ صبح، ۱۶:۳۰ و ۱۸: ۳۰ به مدت ۴۹ دقیقه در پلاتو استاد عاشورپور مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

نمایش «نقل هفت خوان رستم» به نویسندگی نوشین بیگلریان و نقالی سمانه اراکی از همدان ساعت ۱۶ به مدت ۷ دقیقه و‌ نمایش «نقل خوان چهارم رستم با جادوگر» ساعت ۱۸ با نقالی یسنا کشاورز در محوطه داخلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شوند.

نمایش «اتاق سفید» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد و کارگردانی مهسا جعفری و مسعود هاشمی‌نژاد از همدان در بخش نوجوان و در سه سانس ۱۱ صبح، ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ به مدت ۵۴ دقیقه در تالار فجر اجرا می‌شود.

دو سانس ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار مهدیه همدان به اجرای نمایش «کودکان کار» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از همدان در بخش کودکان زیر ۱۸ سال و به مدت ۲۰ دقیقه اختصاص یافته است.

در بخش خیابانی نمایش «نان‌آوران» به کارگردانی سعید باغبانی از همدان در ساعت ۱۰:۳۰ و نمایش «یک روز بخصوص» به کارگردانی

مهدی حبیبی از ملایر به مدت ۴۱ دقیقه در ساعت ۱۱:۳۰  و نمایش «شهر کوچولوها» به کارگردانی سیدمهرداد کاوسی‌حسینی به مدت ۳۰ دقیقه در پیاده‌راه بوعلی، مقابل سینما قدس به اجرای عمومی می‌رسد.

محوطه شهید آوینی نیز ساعت ۱۶:۴۵ محل اجرای نمایش‌ خیابانی «نان‌آوران» و ساعت ۱۸:۴۵ محل اجرای نمایش «یک روز بخصوص» است.

نمایش «آخرین تقلب» به نویسندگی فاطمه کیمیا و کارگردانی ابراهیم وفایی از قم به مدت ۳۰ دقیقه در ساعات ۱۶ و ‌۱۸ در تالار شهید مظاهری شهر مریانج اجرا می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» با دبیری امیر مشهدی‌عباس‌ از امروز تا ششم تیرماه در کهن شهر همدان در حال برگزاری است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن