Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی اهدای چهار هزار جلد کتاب در موکب فرهنگی همدان

اهدای چهار هزار جلد کتاب در موکب فرهنگی همدان

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به مناسبت اربعین حسینی در مسیر پیاده روی نمادین این روز، موکب فرهنگی برپا کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این باره گفت: موکب فرهنگی اداره کل در میدان امام (ره) برپا شد.
احمدرضا احسانی با بیان اینکه در غرفه نذر کتاب این موکب بیش از ۴ هزار جلد کتاب به عزاداران حسینی اهدا شد، اظهار کرد: در بخش دیگر این موکب نمایشگاه خوشنویسی عاشورایی برگزار شده بود.
وی افزود: در این نمایشگاه آثار برگزیده هنرواره ملی خوشنویسی «مشق عشق» به نمایش درآمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اجرای تعزیه هم خبر داد و گفت: این تعزیه توسط گروه هنری فریاد و با کارگردانی سید مهرداد کاووسی حسینی اجرا شده شد.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقه دلنوشته ای برای حضرت امام حسین (ع) و مسابقه عکاسی بخش دیگری از این برنامه فرهنگی بود، تصریح کرد: مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه‌ای و تلفن‌همراه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا هشتم مهرماه آثار خود را که از مراسم پیاده روی نمادین اربعین ثبت کرده‌اند به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن