Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی هنوز بیش از دو هزار دانش آموز همدانی کتاب درسی ندارند

هنوز بیش از دو هزار دانش آموز همدانی کتاب درسی ندارند

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۲۴۸۰ نفر از دانش‌آموزان استان همدان هنوز کتاب‌های درسی خود را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، یاسر نانکلی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش امسال رویه جدیدی برای ثبت‌نام کتب درسی اتخاذ کرده بود و دانش‌آموزان می توانستند هم از طریق مدرسه به صورت گروهی ثبت‌نام کنند و هم به صورت انفرادی اولیای دانش آموزان به سامانه دسترسی داشتند.
وی با بیان اینکه تا امروز ۹۹ درصد دانش آموزان ما در سامانه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: ۲۴۸۰ نفر از این دانش آموزان هنوز کتاب‌های درسی خود را دریافت نکرده‌اند.
نانکلی مطرح کرد: ۸۸۰ نفر از این دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که کتاب های این دانش‌آموزان این هفته از تهران رسیده است و آن‌ها را به ادارات توزیع کردیم تا در اختیار مدارس و سپس دانش‌آموزان قرار گیرد.
وی تبیین کرد: کتب درسی ۱۶۰۰ نفر هم در مقطع متوسطه هنوز از سازمان چاپ و انتشار کتاب‌های درسی به دست ما نرسیده است اما قول داده اند تا پایان هفته کتاب ها را برای ما ارسال کنند. 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون برای دریافت کتاب های درسی خود ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه در سایت irtextbook.ir نسبت به ثبت‌نام دریافت کتاب های درسی خود اقدام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن